fredag, april 27

Köttbullar och skivstång

Trist dag, läs bara om du inte har något annat för dig! :D

Idag hade jag planerat att göra klart en av mina tre skoluppgifter. Så blev det såklart inte.
Istället åkte vi med mamma till Rusta och köpte lite skräp följt av en klassisk köttbullelunch på IKEA.

Efter det har jag suttit hemma och gjort i princip ingenting (jag spenderade mer tid på att göra en bild till uppgiften än att planera själva utförandet av den). När jag äntligen skulle orka ta mig till gymmet kollade jag deras hemsida där jag upptäckte att dom hade stängt för en timme sedan. Så jag hade inget annat val än att gå ner till vårt skitkassa hemmagym i källaren i ett av grannhusen. Där finns det en skivstång för curls och några hantlar. Jag fick improvisera massa konstiga övningar med den där skeva jäkla stången innan jag bestämde mig för det enda rätta. Gamla hederliga armhävningar. Bästa gymdagen någonsin.

Nu är jag trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar