måndag, juni 4

NewTube

TJENAMORS! :D

Jag har världens idé! Eller njae, det är väl kanske inte världens idé men det är en idé!
Jag ska göra en ny YouTubekanal (hajjaru? ny kanal... NewTube... HÖEUÖHEUHE) på Engelska med random roliga klipp och sånt... jag har en plan på hur det första klippet ska vara, men jag kommer att behöva lite hjälp innan jag kan göra det ordenligt :)

Jag har en fråga! Vad vill du/ni se på YouTube? Vad är underhållande och intressant? HELP ME HELP YOU! (Ja, ni blir hjälpta på er resa i livet genom att ha bra YouTube-klipp att se, sluta ifrågasätta allt! (Sen behövde jag någon popkulturreferens för att kidsen ska läsa min blogg (ja, jag vet att det är en gammal film!)))
 

Puss så länge! :D

3 kommentarer:

  1. Alla klipp som inte innehåller nakna kvinnor som ramlar och slår sig på riktigt är helt förkastliga.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att just JAG skulle ha väldigt svårt att skapa sånna klipp >_<
      Jag kan klä i och för sig klä av mig kläderna, gömma snoppen, pusha upp tuttarna lite och springa in i en vägg... men det kanske inte är riktigt samma sak :\

      Radera
    2. Ett gott försök är aldrig att förakta!

      Radera