måndag, april 23

Magiker och brödskivor

Jag spenderade halva natten med att spela Diablo 3-betan bara för att det var några tjejer på fejjan som tjafsade om att dom hade tankat det... Jag kom fram till att jag ska köpa det när det kommer ut och att jag kommer spela wizard! (Eller någonting annat om dom jag spelar med tvingar mig...) :(

Nog med tråkigt nördande! Jag käkade en macka och ett ägg till frukost idag!
Helt oavsiktligt visade jag min kärlek för mackor med stark senap på ett väldigt tydligt sätt :D



Jag älskar dig, starksenapsmackan <3

2 kommentarer:

  1. Jaja att det tog halva natten att lira betan, den var ju askort... :( Däremot gillar jag ditt klassval, wizard <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lirade alla olika klasser innan jag spelade igenom betan :) Det var därför :D Sen överdrev jag lite också ^^

      Radera