torsdag, april 19

Valborg

 

... ok, förlåt.

... jag känner att jag både borde och vill skriva nånting så att den här bloggen får en riktig raketstart!
Det värsta är bara att jag inte kommer på någonting. Hjärnan är liksom stilla.
Den enda saken jag spontant känner är att jag är galet taggad inför valborg, vilket mer eller mindre är uppsalastudenternas högtidsdag. Det kommer att bli galet najs i år!

Om det är en stor tom plats till höger på sidan under informationen om mig och arkivet (och mellan inläggen) så är det för att jag precis lade till reklam (eller försökte i alla fall). Det skulle vara roligt om man kunde dryga ut studentkassan lite :)

Ja, jag låssas som att det faktiskt är någon som läser trots att jag gjorde bloggen idag! :D
Ha det guld. Tja!

2 kommentarer:

  1. Jag kommer självklart att följa allt som rör sig i din hjärna! <3

    SvaraRadera
  2. Haha, det låter bra det :D
    Det kan bli lite läskigt ibland, kanske! Bara så att du vet!

    SvaraRadera