tisdag, maj 29

Ha en bäst sommar!

Egentligen så är det ju inte sommarlov när man är arbetslös... men jag är snart klar med min skoluppgift i alla fall och när den är inne så är jag totalt ledig i flera veckor! :D

Hoppas att mamma orkar åka och bada med oss och att det blir en RIKTIGT skön sommar :) Det känns som att den kommer bli det i alla fall!

Hoppas att ert "sommarlov" blir sjukt underbart! :D
Varför är jag så positivt inställd till sommaren? Jag vet inte. Men jag klagar inte i alla fall :P

Skriv gärna en kommentar om vad du/ni ska göra i sommar eller vad ni tycker att man ska göra på sommaren :D

Ha det bäst! Peace!

9 kommentarer:

  1. Bada och pussas! :D hihihi!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bada men din mamma och kanske Belle? PUSSAS MED DIG SÅKLART! <3

      Radera
  2. Min långa kommentar försvann! :(

    Jag hoppas också på en massa fint väder, en massa ork och en massa bad med er!

    Sen vill jag till Dalstuga, jag vill umgås med mysiga människor, jag vill uppleva någon ny stad och kanske ett mysigt hotell. Långa varma sommarnätter - det vill jag ha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihihi :) Vilken stad skulle det vara då? :)

      Radera
  3. Jag ska åka till JAPSLAND IGEN!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Coolers, det har vi inte direkt råd med :P
      I wish! ^^

      Radera
    2. Vi var ju i alla fall där förra året, det är också bra! Sen kan man ju åka dit igen, det skadar liksom inte :D

      Radera
    3. Ja men man vill ju åka dit en gång i månaden eller nått! >_< :D

      Radera