tisdag, maj 8

Solig, jobbig och skön dag

Idag har det varit en skön och jobbig dag på samma gång. Det har känts som att det är världens längsta dag samtidigt som det också känns som att den har varit kort. Jag vet inte riktigt varför det känns så, men jag har spenderat typ hela dagen i skolan och jag tänkte smart dra och gymma lite och det kommer fortfarande finnas massor av timmar kvar att göra något vettigt på (även om jag inte kommer att göra det). När natten väl kommer kommer jag ändå typ inte att ha gjort någonting vettigt alls samtidigt som jag ändå har fått ganska mycket skolarbete gjort. Skumt är det.

Nu ska jag i alla fall kirra lite skolarbete, sen bär det av till gymmet. Det har varit massor av skoluppgifter och sånt dom senaste dagarna, vilket är varför jag inte har skrivit så många/roliga blogginlägg. Det ska det förhoppningsvis blir ändring på. Det kanske händer något kul på gymmet idag (mm, antagligen...). :P

Ha det bäst, käre läsare <3
Bloggkvalitén kommer säkert att höjas snart :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar