lördag, maj 19

USA och plugg

Vad är det som pluggar och pluggar men aldrig kommer fram till... (mummel)? Jag!
Jag har försökt plugga massor idag, men jag fick för mig att jag skulle cykla till stan och köpa en vit t-shirt. Den skulle sedan spraymålas som USAs flagga. Det blev bättre än förväntat. En hamburgare och en öl senare var det helt plötsligt kväll... Vad hände? :P

 Maskering. Den ser redan otroligt fin ut :D

Slutresultat. Ganska nöjd faktiskt. Yeah!
Inte världens bästa bild kanske :P Man ser i alla fall nästan hur den ser ut!

6 kommentarer:

  1. Vart kan man köpa spray för tshirts? =D

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, antagligen panduro i gränby? :P jag körde budger/gangsta-metoden och körde vanlig sprayfärg :D

      Radera
    2. budger, budger, budger, budger, budger....?

      Hihihi ^_^

      Radera
  2. DÄÄÄÄÄRT!!!!!

    SvaraRadera