söndag, maj 13

Plugghets! Snart kommer Diablo!

Jag sitter och ska skriva ihop en uppgift som ska vara i princip likadan som det skriftliga nationella provet i Engelska. Det känns som att det går ganska bra, men jag har typ inte gjort nånting :P

Efter det ska jag rätta fyra uppsatser och motivera varför dom är bra/dåliga. Efter DET ska jag skriva klart svaren på en annan uppgift... som är ganska så supertråkig :(

Men jag kämpar på! Jag måste vara så färdig som möjligt innan den 15e, eller hur? :P
(Diablo 3 släpps då)

Lycka till med uppgifterna, alla andra lärarstudenter (om det är någon av er som läser det här)
PEACE!

4 kommentarer:

  1. Bra med motivation, även om den i det här fallet känns lite väl Björnig! :)

    SvaraRadera
  2. Ska du någonsin bli en fullskalig språkpolis (och det ska du!) så måste du lära dig att skilja på före och innan. Förvisso börjar det nu bli fullt acceptabelt att säga innan där det "egentligen" ska vara före, men vi som står på barrikaderna viker inte ner oss så lätt. VIKTIGHETEN!

    SvaraRadera