torsdag, maj 24

Världens allergigaste!

Det är helt otroligt hur allergisk man ska behöva vara ibland som pollenallergiker... Men trots det så blev det en ganska najs dag! Lunchen gick på 15:- och innehöll två asgoda brödbitar med ost på samt en saftig yoggi :)

Otroligt fint väder var det också!


Jag är dock så allergisk att jag struntade i att gymma igår. Det känns i princip som att jag är sjuk. Livet är bra orättvist ibland. Ni som inte är allergiska mot pollen vet inte hur tur ni har :) Det gäller även alla som är "lite" allergiska, dvs. typ inte allergiska alls! Tur för er, säger jag! :D

Men jag är inte så ledsen för det längre eftersom att livet är rätt jäkla superawesome nu för tiden... och bättre kommer det bli! :D

Hoppas att ni har riktigt sköna dagar nu när solen äntligen skiner lite på vårt iskalla land :)
Tja!

2 kommentarer: